Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Bluedynno Begins...
Wan Nurfarra Irdina
Keropok Lekor In A Cup
A Destiny Never End
Palm :: Deluxeware Table Football
Bluedynno in the house!!!



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Tuesday, July 19, 2005
T'Lekor :: LekorStick
Tadi lepas aku balik keje, aku set ngan member2 plant aku pegi ke tempat adik aku jual keropok lekor kat Giant Kelana Jaya. Sampai sana lebih kurang pukul 9.30 malam. Punye la susah cari gerai dia rupanya depan pintu masuk outdoor parking. Kebetulan bapak aku pun datang sekali, so lepak dinner ngan dia sekali. Kalau korang nak cari gerai adik aku ni, korang carik Chicken Rice Shop, gerai dia betul2 depan restoran tu. Aku ngan member2 aku pekena Lekorstick tu sorang secawan, memang tak cukup. Kalau makan time tengah panas tu memang sedap. Keropok lekor ni lain sikit sebab dia bukan goreng kosong camtu je tapi bersalut dengan tepung spicy so crispy sket rasa dia.
Kalau korang pegi Giant Kelana Jaya tu, bawak2 la singgah kat gerai T'Lekor adik aku ni. Murah je, RM2 secawan gerenti sedap. Aku pun ingat nak berniaga jugak la, boring dah keje makan gaji ni.... hehe. Nanananana..... Teranung kite!!
blogged by Bluedynno @ 12:32 AM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia