Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


The AP Kings
Kecemasan Di Kelantan
Rotoscoping :: The Art of Lightsaber
T'Lekor :: LekorStick
Bluedynno Begins...
Wan Nurfarra Irdina
Keropok Lekor In A Cup
A Destiny Never End
Palm :: Deluxeware Table Football
Bluedynno in the house!!!



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Thursday, July 21, 2005
Jam Bramm...!

0950hrs - Hampeh betul, aku datang keje awal hari ni sebab ada training kat plant. Sampai sini tgk elektrik takde pulak sebab semalam ada satu jengkaut sudah terpotong kabel masa tengah korek tanah. So terpaksa pindah tempat lain.

Semalam lepas balik keje, aku pegi jamming dengan budak2 plant kat Bangi. Kitorang book 2 jam start pukul 9 malam. Tapi kali ni jam boring sikit sebab drum dia keras, bunyi tong! Boring main drum aku main gitar pulak. Main lagu Butterfingers, GnR, Pearl Jam, Nirvana, Green Day & Carburator Dung. Aku suka jam dengan diorang ni sebab taste sama ngan aku. Boleh layan la.

Lepas jamming lepak kejap kat kedai mamak pastu baru balik rumah. Layan CSI sampai pukul 2 baru tidur. Hari ni training mula la ngantuk dalam kelas, kejap2 menguap.

Post kali ni actually aku try MobBlog guna function Mail-to-Blogger. Aku tulis post ni guna Tungsten T3, then bluetooth ke SE T630 & send via Maxis GPRS. Memang senang nak post blog dengan cara ni cuma tak boleh attach pic & tak support html tag, plain text je. Pic aku upload direct dari SE T630 via MMS ke photoblog aku at Bluedynno MobBlog.

Baca Star InTech hari ni, ada articles pasal blogging. Ok, Bluedynno nak concentrate kat training ni. Over & out.

:: sent using Tungsten T3 & T630 via Maxis GPRS ::

blogged by Bluedynno @ 11:41 AM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia