Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Lokcing...
Lepak @ Putrajaya Lake Club
R3 Street Shoot Out 5.5
TAA 6262 recovered!!!
Farra Series :: 11 months old
Zulhijjah 1426H
UIA Drift Challenge
Kereta Hilang!!!
Era masuk UiTM Shah Alam
Gigi Farra Ke-3



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Thursday, February 09, 2006
Makan-makan @ Brunsfield Riverview

Shah Alam, 4 Feb - Ma & abah buat makan2 kat rumah diorang kat Shah Alam. So pagi2 lagi lepas balik keje malam, aku terus pegi sana ngan Ija & Farra. Actually Ma jemput Cik Yein & Ayah Long, dua2 pakcik aku yang dah pencen. Menu kali ni sumernye bertemakan ikan. Ikan2 tu sumer fresh beli kat Terengganu masa balik baru ni. Abah cakap ikan tenggi tu masa beli hidup lagi sebab baru bawak naik ke darat. Ikan tambam digoreng, ikan kembung dibakar cecah air asam, ikan ebek buat masak lemak pedas & ada 2-3 jenis ikan lagi yang aku tak kenal. Ikan ebek tu besar gile, kepala dia saja besar satu sinki.


Keluarga Ayah Long yang datang termasuk Mak Long, Nasha, Najiha (anak Nasha), Trisya & Darwish, dua2 cucu Ayah Long. Keluarga Cik Yein plak ada Cik Ton, Yana + hubby, Diah & 2 lagi anak Cik Yein. Dulu Ayah Long keje ngan MAS tapi dah lama dah pencen. Cik Yein plak dulu keje kat Melaka tapi baru ambik early retirement. Diorang ni sumer adik beradik belah Ma aku. Lauk sumer habis licin. Aku pun tak sempat merasa ikan ebek tu. Sibuk dok shoot pics je. But certainly everbody enjoy... More pics at my Fotopages


Malam 4th Feb tu Alumni UTP organized Fund Raising & Charity Dinner kat Permata, Bangi. Tujuan utama diorang organize benda ni sebab nak bagi sumbangan kat Pondok Penyayang Ar-Raudhah, Gombak. Banyak jugak yang sponsor including individuals from PETRONAS VIP. Aku rasa ni 1st activity Alumni UTP yang aku attend kat KL ni. Ingat ramai budak2 batch aku datang tapi sikit je. Anyway kudos to AJK dinner malam tu coz berjaya menjayakan makan malam tu dengan jayanya. More pics at my Fotopages

Bluedynno :: Minggu ni aku training je kat PERMATA, boring siot...
blogged by Bluedynno @ 12:21 AM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia