Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


I'm back!!
Aidiladha 2006
Shariza & Shahril
Farra Series :: Baju Cina
Mari kita pergi ke zoo!!!
From the paw of Bluedynno
Kesian Farra
Educamp Adventure
Samsi & Salmah
Yusoff & Sheila



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Saturday, June 09, 2007
My Honda CBR 600F4i

Hmmm... kali ni aku nak citer sket pasal moto aku ni. Kepada sesapa yang tak tau lagi aku dah beli sebiji superbike bernama Honda CBR 600F4i. Moto 2nd hand tahun 2002 bukan baru, jumpa kat forum dari sorang mamat ni dari Penang. Harganya RM43.5k with full Akrapovic titanium exhaust system & tayar Bridgestone Battlax front/rear, kira berbaloi gak la. Aku apply personal loan dari Bank Rakyat, 10 tahun interest 5.9%. Sesapa nak ambik gak aku suggest apply kat Public Bank sebab dapat 10 tahun interest 5.7% je.

So far aku puas hati ngan performance bike ni. Cukup la 600cc sebab aku baru nak start. 3-4 tahun nanti kalau dah boring upgrade pulak la. Tadi aku pegi servis kat kedai Uncle Mok kat Wangsa Maju. Tukar minyak hitam ngan oil filter. Kene la RM160. Lepas 10,000km baru tukar plak, agak save gak la. Minyak satu tank 18L dalam RM35 boleh pegi 250+km.

21-22 July ni ada charity ride ke Kedah anjuran Naza Bikers Dream Club. Aku dah bagi nama tapi belum betul2 register lagi. Awal bulan July ni diorang akan contact semula. Sesapa yang nak follow pegi beli cepat tapi make sure 500cc ke atas. Kalau jadi pegi nanti aku citer...
blogged by Bluedynno @ 4:26 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia