Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Knight Rider 2008
Farra Warded
PJ1/WP GDC-MSB Handover
DIY Wireless Digital Alarm System
Awana Ride 20 Jan 08
Jalan2 KL Tower
Jalan2 Penang 85'
Besday 3 Tahun
Cukur Jambul Che Wah
Jalan2 Times Square



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Sunday, March 30, 2008
Salam from Kerteh!
Hmmm.... agak lama since last aku update blog ni. Nak tahu kenapa? Sebab aku dah pindah ke Kerteh and a few weeks gak aku tak dapat access internet sebab Streamyx lambat activate. Korang terima je la alasan tu.

Bulan Feb baru ni kitorang buat besday party Farra yang ke 3 tahun. Aku buat kecik2 je, just jemput jiran & family terdekat. Takleh nak jemput ramai2 sangat sebab kali ni buat kat umah je, space kureng. Dulu lain la buat kat A&W. Fatin pun dah masuk 9 bulan. Bulan 6 ni genap la setahun, ingat nak buat besday parti kat Kerteh je.

Semenjak pindah ke Kerteh ni, dah takde tempat nak layan moto time weekend. So baru ni aku bawak Ija pegi minum kat Kedai Kopi Hai Peng kat Kemaman. Naik moto 2 orang je ngan dia. Jalan sini tak berapa elok. Balik umah, esoknya tayar aku angin kurang. Rupanya ada besi tercucuk masuk tayar belakang. Nasib baik boleh tampal & guna balik tayar tu, kalau tak RM500 terbang la bro.

Aku baru beli rumah kat Paka. Since aku rasa akan stay lama kat sini baik beli rumah sendiri. Rumah banglo 1 tingkat, 4 bilik 3 bilik air pada harga cuma RM199k. Murah tu beb, kat KL jangan harap nak dapat. Insya Allah akhir tahun ni siap. Buat masa skrg aku sewa umah Aneeta kat Kerteh, RM400 je sebulan. Kalau korang search "aneeta" kat www.wikimapia.org jumpa la rumah aku skrg.

Actually aku kat laut skrg ni. Kat platform Duyong. Naik 25hb ari tu for a week je just for familiarization and handover apa yang patut before aku buat keje betul2. Syok gak keje sini. Tak boring sebab ada internet, Astro all channel, makan free flow 6 kali sehari, baju orang basuh, bilik orang kemas. Just pikir keje je, kekadang tak sedar dah settle keje satu hari. Aku balik 1hb Apr ni, cuti seminggu then naik plak seminggu lagi. Pastu cuti 2 minggu pastu continue normal crew change 2 minggu laut 2 minggu cuti. Sayang takleh bawak camera sebab sini view cantik sesangat. Bila berdiri kat heli deck tu rasa macam kita duduk atas satu piring gergasi kat tengah laut ni. Pastu tgk sunset & sunrise. Nanti la aku citer lagi pasal kat tengah laut ni. Byk benda nak share actually. Jumpa lagi di lain episod dalam rancangan.... lu pikir la sendiri!!!
blogged by Bluedynno @ 12:23 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia