Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Blues Untuk Aku blog template
Beware of Spyware...
Ada Apa Dengan Ayah Pin
CSI Season Finale
Lif Angkasa dan cerita hari ni...
Mari belajar bahasa Terengganu lagi!!
Mari Belajar Bahasa Terengganu!!
Remove Blogger NavBar
Selamat Jalan Romeo
Understanding Three Jee?



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Friday, July 29, 2005
Bulan tak timbul-timbul
Hari ni aku bangun punya la awal, sebab nak pegi settlekan payment kat bank. Aku siap ambik cuti hari ni sebab kalau keje memang tak sempat dah. Pegi plant kejap check mail and breakfast. Sampai kat Bank Rakyat Putrajaya dalam pukul 10.30 pagi. Ambik la no giliran, aku dapat no 1070, masa tu baru 1029 camtu. Jauh lagi tu, ada 40 turn lagik. Tengok orang macam tak ramai so aku tunggu je la since takde apa nak buat. 15 minit aku tahan lagi, 1/2 jam aku dah start membebel sorang2. Punya la slow orang kat kaunter tu, dari 3 kaunter 2 je yang jalan. Korang nak tahu apesal aku bengang sangat??. Tunggu punya tunggu punya tunggu, bulan tak timbul timbul...

At last dah 11.30 aku chow terus, malas nak tunggu dah sebab nak pegi Hong Leong pulak bayar duit kereta. Aku bagi nombor aku kat kakak sebelah aku, STAFF KERAJAAN gak tu. Time aku keluar dari bank tu terasa macam orang dalam bank tu perli2 aku je..... "Aii, takkan dah mengalah kot?", "Kitorang staff kerajaan takpe keluar hari Jumaat", "Marah ke bang?", "Apesal nombor awak bagi kat kakak tu?".... SUKA HATI AKU LAAAA!!!!!!!!!! Aku terus blah pegi Hong Leong Seri Kembangan.

Kat Hong Leong memang tak pernah menghampakan aku. Orang tak ramai sangat, servis cepat and kaunter banyak bukak. Staff diorang pun mesra dan comel2 belaka. Siap borak ngan aku masa nak bayar kat kaunter tu. Lepas tu aku terus pegi sembahyang Jumaat kat Masjid UPM. Abis sembahyang ingat nak pegi Bank Rakyat Putrajaya semula tapi sebab sakit hati aku terus balik rumah je.

Hari ni aku berjaya siapkan blog template Blues Untuk Aku. Tengok post yang sebelum ni.

Aku jumpa satu benda menarik... Google Earth. Ingatkan apa, rupanya menarik gak benda ni. Kita boleh terbang kat bumi ke mana saja kita nak pegi. Mula aku tak percaya gak, pastu aku try click kat Grand Canyon. Gila lawaaaa.... siap boleh nampak struktur mukabumi kat situ. Pastu aku try carik Putrajaya, memang boleh nampak la area tu. Kalau tempat yang orang dah create lagi clear especially kat US, Europe and China. Korang try la download tengok camana. Syok gak layan kalau takde apa2 nak buat. Tengok gambar snapshot kat bawah ni, siap nampak Old Trafford tu, Effa mesti tahu tempat ni kat mana, kalau terer carik rumah ko Effa.

Aku dah dapat VCD Ayah Pin, member aku bagi kat plant tadi. Memang aku pelik camana orang boleh percaya kat dia. Pegi tengok kat blog dia la baca sendiri, jangan terpengaruh sudah la... Nauzubillah...

Mak aku datang Shah Alam lagi. Karang nak pegi jumpa dia kejap. Esok karnival bowling GDC.... kita enjoy!!!
blogged by Bluedynno @ 8:02 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia