Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Understanding Three Jee?
Never break your promise
Happy Anniversary Ma & Abah
Jam Bramm...!
The AP Kings
Kecemasan Di Kelantan
Rotoscoping :: The Art of Lightsaber
T'Lekor :: LekorStick
Bluedynno Begins...
Wan Nurfarra Irdina



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Sunday, July 24, 2005
Selamat Jalan Romeo
Selamat Jalan Romeo.... hehehe, terkeluar jugak akhirnya Akma dari AF3. Aku tak expect dia keluar sebenarnya sebab dia nyanyi bagus, dah undi tak cukup nak buat camana. Aku ingat Kefli keluar, tak pun Yazer. Bagus betul la Astro, pandai dia buat duit dengan manipulate emosi orang ramai. Aku tak undi pun, layan jer bak kata Farah Fauzana. Apa2 pun.... World!!!

Aku tengah makan maggi ni, maggi tomyam. Campur perencah tomyam Adabi sket baru kaw. Orang lain sumer takde kat rumah, tinggal aku sorang je, diorang pegi Alamanda. Malam ni aku keje sebab tu malas nak ikut keluar sekali. Tengah dok layan internet ni, rasa lapar plak, tu yang masak maggi tu.
Aku ada hobi baru plak rasanya.... design blog template. Best jugak buat mende ni, banyak benda baru boleh belajar. Aku baru buat 2 templates, dua2 dah ada yang empunya. Sesapa nak mintak tolong aku designkan, bagitau aku korang nak camana, nanti aku tolong buatkan. Banyak resource kat internet yang ada untuk help design template yang bagus. Cuma tinggal rajin atau malas je.

Yuhuuu.... diorang dah balik dari Alamanda!! Ada Big Mac pulak.... hehehe, makan lagi. Malam karang makan boleh safe makan kat plant plak.

Dah la, aku takde apa nak citer la hari. Joke yang best2 pun takde nak share. Nak siap2 pegi keje ni. Esok off pastu direct keje siang 4 hari. Wokesss...

Aku mencintaimu lebih dari yang kau tahu..... Dewa

blogged by Bluedynno @ 6:13 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia