Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Jam Bramm...!
The AP Kings
Kecemasan Di Kelantan
Rotoscoping :: The Art of Lightsaber
T'Lekor :: LekorStick
Bluedynno Begins...
Wan Nurfarra Irdina
Keropok Lekor In A Cup
A Destiny Never End
Palm :: Deluxeware Table Football



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Thursday, July 21, 2005
Happy Anniversary Ma & Abah

Pada 21 July 1977, Wan Zainus & Fadzillah telah selamat diijabkabulkan. Pada hari ini, genaplah 28 tahun perkahwinan mereka berdua dengan dikurniakan 5 orang anak. Bluedynno would like to wish Happy Anniversary to my beloved Ma & Abah. I love you both so much.

Abah adalah seorang yang open but strict when making decision. He is so business minded and creative. Dia baru dipindahkan ke Shah Alam after almost 17 years working in Terengganu. You can talk almost about everything with him from personal to social issue.

Ma pulak seorang yang sensitif. Sometime she keep things to herself so it's hard to guess what she feels unless observed carefully. Ma seorang guru & still kat KT lagi, tengah tunggu pertukaran ke Shah Alam. Benda yang Ma suka buat kat rumah ialah menjahit. Dari sarung bantal ke baju raya ke langsir semua dia jahit. Masa kat sekolah dulu Ma pernah jahitkan aku 2 shorts, satu aku buat main games, satu aku buat mandi kat asrama. Ma pun suka masak. Aku suka mee goreng tomyam & ikan bakar. Memang superb!! Sapa yang penah datang rumah aku memang akan merasa makanan dia.



Malam ni aku nak pegi celebrate anniversary ngan diorang. Aku dah beli something for them. Tahun lepas aku beli sepasang jam tangan Alain Delon.

So Happy Anniversary Ma & Abah. Semoga panjang umur, murah rezeki & dirahmati Allah swt selamanya. I love you both.... mmuahhss!!

blogged by Bluedynno @ 3:22 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia