Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Green Screen :: The Mother of Special Effect
DynnoBot blog launched!!!
Bowling Karnival 2005
Blog Template Mawi World!!!
Bulan tak timbul-timbul
Blues Untuk Aku blog template
Beware of Spyware...
Ada Apa Dengan Ayah Pin
CSI Season Finale
Lif Angkasa dan cerita hari ni...



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Tuesday, August 02, 2005
Watashi wa Burudino...
Suami Jepun mengucapkan selamat pulang pada isterinya:
Suami: Pakaimo deska?
Isteri: Haid!
Suami: Konnekku kecewa...
Isteri: Kulom boleka?
Suami: Kusuka...
Takde benda menarik aku buat hari ni. Balik keje pagi tadi, check mail kejap pastu terus tido sampai petang. Tetiba dapat call dari Hong Leong bank. Ingatkan apa rupanya nak offer loan kereta. Huh! Buat apa beli kereta sekarang ni, minyak pun mahal. Kerajaan kata minyak naik sebab nak prepare nanti reserve minyak kita cuma tinggal 19 tahun je lagi kalau base on current calculation. Aku pegi keje pun naik skuter je la ni, jimat sket. Sapa tak penah tengok skuter aku lagi, tu ada gambo kat bawah. WMF 2104, Modenas Elit 150..... ada makna tu, hehehe. Ignore huruf "L" besar kat mudguard tu sebab aku memang lesen L lagi. Malas nak pegi ambik lesen besor.
Masa aku pegi keje tadi jerebu teruk gile. Dengar cerita ada kebakaran kat Indon tapi tak confirm. Aku ada buat satu lagi photoblog... special untuk Irdina. Aku tengah shoot gambar dia hari2 sebab nak carik the best untuk hantar peraduan Johnson & Johnson Baby of the Year 2005. Dia nak 2 keping gambar baby tengah senyum size 3R or 4R, satu muka saje and satu lagi full body. The baby must born after 31st Aug 2003. Macam biasa kene ada bukti pembelian either resit or Quality Seal J & J. Jom kita masuk beramai-ramai...

Konsert Final AF3 dah dekat... sape pegi tengok kat stadium? Aku dengar tiket abis dijual lepas 2 jam kaunter dibuka. Tengok kat umah lagi best la kot. Jangan tetiba plant buat emergency panggil aku keje malam Sabtu dah le. Aku tutup handphone nanti... muahaha.

Percaya pada diri dengan harapan dan keyakinan...
blogged by Bluedynno @ 11:13 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia