Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Salam from Kerteh!
Knight Rider 2008
Farra Warded
PJ1/WP GDC-MSB Handover
DIY Wireless Digital Alarm System
Awana Ride 20 Jan 08
Jalan2 KL Tower
Jalan2 Penang 85'
Besday 3 Tahun
Cukur Jambul Che Wah



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Thursday, April 10, 2008
Edisi Bosan
Kali ni aku namakan Edisi Bosan sebab aku tak menda nak citer. Sekarang ni kat laut, naik tak sampai seminggu. Balik awal sebab ada training kat darat Isnin ni. 29hb nanti plak aku akan start naik 2 minggu. Mungkin akan terasa lama tapi aku akan cuba sibukkan diri supaya tak rasa bosan. Now ni aku blogging dari dalam bilik sebab tadi ada technician aku bagi access untuk wifi kat kuarters ni. Speed takde la laju sangat tapi ok la dari takde langsung. Cuma certain website still kene block by server.

Kalau korang perasan moto aku tu dah berwajah baru sket. Aku dah tukar windshield dari standard kepada type double bubble. Untuk jenis moto aku ni payah sket nak dapat kat local so kedai tu modify dari yang model lain punye. Cantik gak dia buat. Memang terasa perbezaannya especially during high speed sebab dia lebih aerodynamic. Then ingat nak taruk single seater tapi memandangkan harganya mahal sangat so tak jadi la. Aku just tukar rantai and sprocket je. Dekat seribu gak abis sumer sekali.

Baru ni pegi kat Jusco Balakong, aku ushar replica MotoGP yang ada jual situ. Ternampak la model Yamaha M1 2007 yang Rossi bawak, terus beli sebab cun. Aku dah ada yang Honda Repsol punya. Cari Ducati Stoner tapi takde, ada yang model lama je. Kalau jumpa nanti aku beli, saje nak buat collection, nak beli sendiri memang tak mampu dah.

Bulan ni bulan income tax, banyak siot kene. Nasib tahun lepas aku ada beli laptop so dapat la potong. Rasanya kene sikit je kot. Balik darat nanti nak settle sumer. Lesen dah mati. Road tax and insurance moto pun dah mati. Nak kene bayar lawyer untuk loan rumah lagi, entah apa benda lawyer tu buat ntah nak caj aku ribu2. Banyak nak guna duit ni nasib baik pegi laut bulan ni, ada la rezeki lebih sket. Ok la, wa ciao dulu!!! Nak pegi makan...
blogged by Bluedynno @ 11:24 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia