Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Farra Series :: 10 Months Old
Petronas Educamp 2005
Raub Precamp
GDC Aidilfitri & Deepavali Gathering 2005
Gigi Gugu Gaga
Emak Bulan Syawal
Gitulah Raya
Suka Duka Ramadhan 2005
Budak Bakul Baju
Bapak Bulan



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Monday, December 19, 2005
Naza, Iswara dan mereka...
Pada 17/12/2005 lebih kurang pukul 3:00PM, saya sedang memandu motokar dari Shah Alam ke Gombak. Tiba di Jalan Lingkaran Tengah berhampiran Bandar Tasik Selatan, saya terpaksa memberhentikan kenderaan saya kerana kesesakan lalulintas. Tiba-tiba sebuah kereta Proton Iswara yang datang dari arah belakang telah melangkah kereta saya. Di dalam kemalangan tersebut saya tidak mengalami sebarang kecederaan. Kerosakan pada kereta saya ialah bumper belakang kemek, lampu brek ketiga pecah, soket lampu belakang terkeluar, pintu belakang kemek dan kerosakan lain yang masih belum diketahui lagi.

Ini kereta bapa saya

Ini kereta mereka

Dan ini mereka...


Bluedynno :: Nasib baik la takde sesapa injured...
blogged by Bluedynno @ 1:03 AM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia