Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Suka Duka Ramadhan 2005
Budak Bakul Baju
Bapak Bulan
Farra First Fall
Changsha :: The End
Changsha :: 1 & 2 Oct 05
Changsha :: 29 & 30 Sept 05
Changsha :: 27 & 28 Sept 05
KLIA --> Guangzhou --> Changsha
Memory at Old Trafford



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Sunday, November 13, 2005
Gitulah Raya
Sekali lagi maaf zahir batin sebab lama tak update blog ni. Macam aku dah cakap dulu balik kampung memang takde internet connection so takleh nak update. Balik sini je terus busy keje, takde mood nak update. Aku kene keje direct 12 hari lepas raya ni (6 siang & 6 malam). Tak sempat beraya ke mana lagi kat KL ni. Raya tahun ni macam biasa je. Raya pertama aku kat KB rumah Ija. Sempat raya ke rumah saudara terdekat je. Raya kedua kitorang ke Pasir Puteh, singgap kejap beraya kat rumah Misha Omar. Bapak dia, Abah Omar tu saksi aku masa kawen dulu. Sebelah rumah Misha tu pulak sebenarnya rumah Catriona Ross, baru tahu hari tu sebab dia buat open house tapi tak pegi pun. Lepas raya kat Pasir Puteh aku terus shoot ke KT, sampai lepas Maghrib, tak sempat raya ke mana pun.


Raya ketiga kat KT, pegi rumah sedara mara dulu gak pastu baru pegi umah kawan2. Badan aku dah start rasa macam nak demam & sakit tekak je plak. Farra pun sama tak sihat, selsema & batuk. Malam tu aku pegi klinik ambik ubat. Kesian Farra, tak ceria nampak sebab tak sihat. Malam tidur pun tak lena sebab hidung berair & batuk2. First time dia kene camtu. Sekarang nampak dah ok sket. Raya keempat aku pegi kenduri kawen staf aku kat KT ni. Ingat nak balik KB hari yang sama tapi tak sempat sebab pegi beraya lama sangat. At last aku balik KB on the 7th je.


Sampai KB terus pegi kenduri cousin Ija. Abang ngan adik kawen serentak so ada 2 married couple la hari tu. Aku tak opportunity untuk ambik pics for my first photofolio. Check it out here. Dari tengahari sampai ke malam aku lepak situ ambik gambar, tak pegi raya ke mana pun. Aku tunjuk photofolio aku tu kat sorang mamat ni sebab dia carik assistant photog as part time basis. Dia ushar photofolio aku tu & setuju tapi nak jumpa dulu untuk discuss. Aku tak nak ada kontrak apa2 sebab ni part time je tapi yang penting aku dapat belajar.


Gitulah raya aku tahun ni, takde apa yang menarik sangat. Sekarang ni tengah boring keje, malas rasa sebab dah cuti lama sangat. Tahun depan giliran aku keje pulak time raya, kalau company aku exist lagi la. Sekali lagi mohon ampun maaf zahir & batin kalau ada salah silap, mintak halal makan minum.

Bluedynno :: tengah pikir nak beli lense 50mm ke speedlight
blogged by Bluedynno @ 2:49 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia