Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Changsha :: The End
Changsha :: 1 & 2 Oct 05
Changsha :: 29 & 30 Sept 05
Changsha :: 27 & 28 Sept 05
KLIA --> Guangzhou --> Changsha
Memory at Old Trafford
Zhong guo, wo lai la...
Tatau nak tulis apa...
What I was like
ThinkGeek!



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Sunday, October 16, 2005
Farra First Fall
Hari Khamis baru ni lepas berbuka aku pegi ikut member aku ke Cyberjaya. Dia nak beli laptop dari sorang mamat ni yang dia dapat tahu dari Lelong.com. Menarik gak laptop tu, brand HP Compaq, dapat RM2,700 je. Yang bestnye RAM dia 1.2GB, besar tu. Lepas settle tu aku pegi plant kejap discuss ngan member aku pasal internal quality audit. Patutnya dia focal person tapi sebab dia kene pegi training chiller kat China so aku kene cover pulak. Aku sampai rumah dalam 11.30 malam. Baru je ketuk pintu aku dengar Farra nangis. Apa hal pulak ni? Bukak je pintu nampak Ija dukung dia. Rupanya dia baru jatuh katil. Aku terus ambik & dukung Farra sambil pujuk dia. Ija terlelap masa tengah ulik dia tidur. Tetiba Farra bangun main sorang2. Sekarang ni dia memang takleh duduk diam. Masa dia tengah guling2 tu la terguling terus jatuh ke bawah. Risau ada, lawak pun ada. Esoknya aku bawak Farra pegi klinik mintak doktor check. Doktor kata ok, kalau takde muntah, mata tak juling & perangai tak berubah maknanya ok la tu. Memang Farra makin aktif sekarang ni, kekadang tak terlarat kita nak layan dia.


Semalam aku pegi ambik kunci rumah baru aku kat Taman Sutera, Kajang. Aku beli apartment je, tingkat 4. Ramai dah orang datang ambik kunci & ada jugak yang dah pindah barang sikit2. Aku ingat kalau tempat tu dah ok memang aku akan pindah jugak. Tak mampu nak bayar rumah tu lagi, rumah sewa lagi. Sekarang tengah pikir2 camana nak buat interior design rumah tu. Bapak aku cakap rumah kecik takpe tapi biar selesa & sedap mata memandang. Insya allah awal kalau ok awal tahun depan aku nak pindah.


Ok la, aku nak layan DVD yang aku bawak balik dari China, baru tengok 2 movie, ada lagi 22... hehehe. Selamat berpuasa sumer!!!...
blogged by Bluedynno @ 10:55 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia