Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Changsha :: 27 & 28 Sept 05
KLIA --> Guangzhou --> Changsha
Memory at Old Trafford
Zhong guo, wo lai la...
Tatau nak tulis apa...
What I was like
ThinkGeek!
Bahtera Merdeka
Typoglycemia
First KRIMS in operation!!



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Saturday, October 01, 2005
Changsha :: 29 & 30 Sept 05
29 Sept 05 - Hari ni sambung meeting lagi, macam biasa drag jadik lama sebab kene translate one by one. Two of my senior managers arrive today, sebab belah petang nak meeting dengan CEO host company sini. So hari ni dapat la makan special sikit sebab 2 orang ni datang. Dapat makan kari ayam ngan tuna yang member aku bawak dari Malaysia. Yang lain sumer lauk vege je. Petang meeting session ngan CEO diorang, agak hangat sebab manager aku hentam baik punya. Lepas meeting diorang bawak round2 kawasan kilang nie.



Malam pegi dinner kat muslim restaurant lagi, makan lagi kambing BBQ... sedap gile. Nama restoran tu senang je.... At-toamul muslimin (kedai makan muslim). Lepas makan aku keluar jalan2 kejap tapi dekat area hotel je la. Bosan gila hari ni, balik bilik, check email, tengok tv then terus tidor. Dari aku tiba sini sampai la sekarang aku still tak dapat beli lagi prepaid SIM card. Kalau ada murah sikit kalau nak call or hantar sms.


Satu benda aku dok perati kat sini kan, orang sini bila bercakap macam nak tengking or marah je, kasar semacam. Kalau tak biasa mesti takut punye. Masa aku pegi breakfast kat hotel ni, sekali tu aku nampak a few American couples dukung baby. And the babies are all Chinese. Then aku tanya la salah sorang dari diorang tu why the baby looks like Chinese. Rupanya anak angkat.... diorang datang sini carik baby untuk diangkat. Tahu berapa kos nak ambik sorang baby kat sini? USD 20,000!!! Patut la Angelina Jolie ambik anak angkat kat Vietnam & Africa...


30 Sept 05 - Sampai hari ni aku still tak tau lagi kenapa aku takleh bukak sumer blogspot kat dalam bilik hotel ni. Vulgar sangat ke word blogspot tu? Meeting hari ni macam biasa.... gaduh... gaduh... gaduh... Pagi diorang cakap lain, petang dah jadik lain pulak, sapa tak bengang. Boss aku siap gertak nak balik terus kalau diorang tak dapat nak fulfill requirements kitorang, gelabah jugak diorang. Mau kene buang keje diorang tu kalau jadik camtu.


Nampaknya aku terpaksa puasa kat sini jugak for a few days. Testing untuk modification tu cuma boleh start on this Monday. Weekend ni free so boleh la pegi keluar jenjalan. Tak tau lagi nak shopping apa. Barang2 elektronik kat sini mahal, beli kat Malaysia lagi bagus. Aku ingat nak pegi cari DVD movie sebab dulu masa kat Dalian aku dapat beli DVD sekeping cuma 6 yuan, lebih kurang 3 ringgit je duit kita. Dah start boring sebenarnya duduk lama2 kat sini. Masa pegi Dalian dulu ada kontraktor Cina ikut sekali so takde masalah kalau nak pegi mana2 sebab dia tolong translatekan. Sekarang ni aku terpaksa bawak pocket dictionary aku. Kalau tak paham aku tunjuk je apa yang ada dalam kamus tu.


Starting from 1st October China cuti seminggu sambut National Day, best gile. Kene propose kat Pak Lah camni gak la, baru dapat menghayati erti kemerdekaan sebenar... muahaha!!!
blogged by Bluedynno @ 11:11 AM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia