Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Memory at Old Trafford
Zhong guo, wo lai la...
Tatau nak tulis apa...
What I was like
ThinkGeek!
Bahtera Merdeka
Typoglycemia
First KRIMS in operation!!
Sadaqah Jariah :: Kebajikan yang tak berakhir
Rahsia Jutawan Internet Terbongkar!



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Tuesday, September 27, 2005
KLIA --> Guangzhou --> Changsha
Letih.. mengantuk.... sakit badan..... tu je yang aku boleh cakap buat masa ni. Letih sebab tadi keluar pegi cari barang apa yang patut pastu malam pegi Shah Alam pulak. Mengantuk sebab tak cukup tidur sejak dari weekend kes keje malam punya hal. Sakit badan sebab Ahad pagi hari tu aku pegi main golf 18 holes kat UPM ngan boss aku padahal malam tu aku keje, kes cari pasal la ni sebab lama tak main.

Packing dah siap dah, rasanya takde mende tertinggal kot. Esok flight aku pukul 9.30 pagi heading to Guangzhou then baru ambik domestic to Changsha. Journey might takes about 6 hours so boleh tidur la. Pagi esok nak catch up ERL pukul 7.20 pagi kat Putrajaya so that boleh sampai KLIA just 2 hours before departure.

Barang tak banyak aku bawak, just a suitcase, laptop backpack and my new gadget.... baik punya, nanti aku citer. Insya allah kalau ada internet dalam hotel kat sana aku akan sambung blogging. Maggi & 3-in-1 beverage tak tinggal punye sebab sana makan kureng sket. Hopefully before puasa dah boleh balik. Paling penting the power adaptor, kalau takde ni all my gadgets kaput la. Kepala plug kat sana lain sket even though the power rating is the same.

Aku dah ngantuk, nak tido, esok nak bangun awal. See you all in China.....
blogged by Bluedynno @ 12:26 AM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia