Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Sadaqah Jariah :: Kebajikan yang tak berakhir
Rahsia Jutawan Internet Terbongkar!
Blog Template Ahli Mesyuarat Tingkap
Hazeline Snow
Underneath pokok kelapak
Why Did the Chicken Cross The Road?
Antara AF, digicam & keropok lekor...
Kempen Kibar Jalur Gemilang
My digicam, studio & I...
Roman hingusan



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Sunday, August 21, 2005
First KRIMS in operation!!
Sorry kepada sesapa yang hop to this blog tapi found out takde update for a few days. I am really in writer's block mode and takde mood nak update this blog. Ni lah bahananya kalau keje malam lama sangat, jadik tak produktif. This time around pun aku paksa diri aku to write something here....

Paling aku bersyukur sekarang is that Ma aku dah ok dan dengan happy ada kat Shah Alam dengan Abah aku. Tapi for a week je la, sepanjang cuti sekolah ni. Esok.... hari ni la tu sebab dah kol 4 pagi ni, aku nak pegi lepak sana for the whole next week. Sebab next week aku tak keje shift, just ada training on office hours so there should be no problem travelling everyday from Shah Alam to Putrajaya. Bayar tol & spend duit minyak lebih je la.

Satu lagi benda yang aku bersyukur, jerebu kat sini dah boleh kata clear 100%, hari2 hujan.... bestnye tido ;-) Walaupun kekadang aku terpaksa berbasah berkuyup naik skuter pegi keje tapi aku tak kesah, at least aku takyah pakai haze action mask aku lagi.

Satu lagi benda yang aku patut bersyukur......... aku dah berjaya jual software klinik management (KRIMS) aku kat klinik di Klang!!! Alhamdulillah..... hope this will be the jump start for me and the gang. Aku dah settle pegi install kat klinik tu semalam siap bagi free training. Aku offer transfer record lama from old database so that tak payah create record baru sekali lagi. Aku nak bagi offer to hopper's of this blog.... sesapa yang dapat bagi aku satu klinik yang confirm nak beli software ni, aku bagi satu 128MB thumbdrive for free! Kenape, tak percaye ke? Cuba la kalau berani, tak rugi apa2. Tapi syaratnya klinik tu kene beli software aku la. Kalau blur lagi pasal software ni pegi baca kat website Intelicom.

Masa aku masuk blog Missunderstoodme hari ni, terbaca posting pasal blog Budak Buli kita, siapa lagi kalau bukan brother Afdlin Shauki. Syiok baca blog dia, he really expresses his thoughts. Sekarang ni dia tengah buat promo utk album Fuuyo dia kat blog dia yang satu lagi yang dipanggil Project: Afdlin Shauki Dah Hilang Akal. Pegi la baca sendiri kat situ.

Actually sekarang dah dekat pukul 5 pagi and aku tak keje malam. Reason being, aku tido awal gile tadi so sekarang tak ngantuk dah. Lepas balik dari Klang petang semalam, aku lepak jap main2 ngan Irdina pastu terus lelap sampai kol 4 pagi. Bangun sembahyang je. Memang letih gile rasa. Mau taknye, semalam aku keje malam pastu siang terus pegi ke Klang install software. Nasib baik member aku yang drive.

Next week maybe kurang posting coz aku training and lepak kat Shah Alam, takde internet access. Kalau rajin aku moblog la, tu pun kalau ada cerita menarik. So, jumpa lagi in the next posting. Selamat...!!!

Bluedynno :: tengah pikir nak beli digital SLR ke tak ni?
blogged by Bluedynno @ 5:04 AM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia