Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Kempen Kibar Jalur Gemilang
My digicam, studio & I...
Roman hingusan
Watashi wa Burudino...
Green Screen :: The Mother of Special Effect
DynnoBot blog launched!!!
Bowling Karnival 2005
Blog Template Mawi World!!!
Bulan tak timbul-timbul
Blues Untuk Aku blog template



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Sunday, August 07, 2005
Antara AF, digicam & keropok lekor...
Memang gile penangan AF ni, paper hari ni frontpage sumer gambor si Mawi tu je. Tapi memang puas hati la dia menang, sumer hadiah dia gondol. Tak bagi chance langsung kat orang lain. Aku ingatkan vokal terbaik dapat kat Idayu. Tapi nak buat camana, peminat Mawi lagi fanatik. Aku baca paper ada yang berhabis sampai RM2,000 hantar undi, memang gila betul la tu. Last2 Mawi sorang je yang dapat kereta, rumah & duit. Peminat katanya dapat kepuasan, ye la tu. Memang jauh peratus undi Mawi tinggalkan orang lain. Mawi 58%, Felix 30%, Amylea 8% & Marsha 4% je. Pandai Astro tak tunjuk peratus undian terkini pastu si Aznil provoke pulak kata ada yang dah potong tempat teratas masa tengah2 konsert tu. Peminat yang takut apa lagi terus undi la. Padahal tak terjejas apa2 pun. Apa2 pun congrats Mawi sebab jadik juara AF3. Semoga terus berjaya lepas ni dan jangan lupa diri nanti peminat tak suka. Tapi malam semalam aku puas hati dengar lagu Sweet Child O' Mine yang Amylea nyanyi tu. Muzik pun best, kudos to Sham Kamikaze. Patut Amylea dapat persembahan terbaik kalau ikut juri pro la. Bagi aku lagu kuda yang Felix nyanyi tu tak sesuai untuk pertandingan & new arrangement for that song macam tak kena je. Si Marsha memang hampeh la, harap gedik je lebih. Kononnya dapat jumpa si Tipah cameraman tu la, tengok2 Sultan Melaka yang keluar... muahaha!!
Amylea :: Sweet Child O' Mine

Semalam ngan pagi tadi aku siapkan poster untuk gerai T'Lekor adik aku. Petang tadi aku pegi Giant Shah Alam tengok bisnes dia camana. Memang rancak gak, tak berenti orang datang sampai tak sempat nak goreng taruk atas display kat situ. Tiap2 hari dia buat promo bagi orang makan free seketul dua. Kalau korang pegi sana, buat2 la duduk kat meja foodcourt yang dekat gerai dia tu, mesti dapat sample punye. Tapi lepas tu beli la secawan dua, bila lagi nak tolong bisnes orang Melayu.... hehehe. Sekarang dia sibuk sket la sebab kene monitor 2 gerai, satu kat Shah Alam satu lagi kat Kelana Jaya. Dia baru ada 2 full time workers, dua2 kawan dia. Nak gaji ramai2 takut tak padan ngan untung. Takpe la, keje lebih sket baru untung lebih.
Acik @ T'Lekor Giant Shah Alam

Malam ni aku keje shift malam, actually tengah keje la ni... hihihi. Esok nak pegi Kota Kemuning, company yang aku buat website tu suruh datang sebab server dia down pulak. Ntah apa problem nye aku pun tatau, esok baru nak check. Katanya dah sebulan tapi sekarang baru bagitau aku. Aku jumpa satu lagi digicam menarik, Fuji Finepix S7000z kat Lelong. Harga cuma RM1,700 plus few other goodies. Masalahnya bonus belum masuk lagi ni. Tension betul aku. Nanti kalau orang lain sambar dulu abis la, bukan senang nak dapat barang menarik tapi murah kat internet ni.
Fuji Finepix S7000z

Musim bola English Premiere League dah start. Lepas ni kite citer pasal bola pulak, tiada lagi AF, tiada lagi kidungmu. Ada yang dah start invite main Fantasy Football kat Yahoo. Ole..!!
blogged by Bluedynno @ 9:39 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia