Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Emak Bulan Syawal
Gitulah Raya
Suka Duka Ramadhan 2005
Budak Bakul Baju
Bapak Bulan
Farra First Fall
Changsha :: The End
Changsha :: 1 & 2 Oct 05
Changsha :: 29 & 30 Sept 05
Changsha :: 27 & 28 Sept 05



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Wednesday, November 23, 2005
Gigi Gugu Gaga

Nampak tak? Tu kecik je tu, kat belah bawah. Cuba tenung betul2..... ada, aku tak tipu. Kecik je kaler putih. Kalau tak nampak gak, click pic tu biar jadik besar sket. Haaaa... tu la gigi Farra yang aku cakap dah tumbuh satu tu. Baru satu tu je la takat ni. Nanti kalau ada lagi aku tunjukkan. Farra dah pandai berdiri sendiri tapi kene bergantung ngan benda lain la macam sofa, bakul baju, rak tv & orang. Baru belajar melangkah tapi kaki dia terjingkit-jingkit sebab tak biasa. Mode of movement dia sekarang is merangkak. Asyik merangkak je keje sekarang, kene monitor sket la. Farra pun suka mengajuk cakap orang. Kalau aku nyanyi "Angguk2 Geleng2" mesti dia terus gelengkan kepala dia, suka betul dia kat lagu tu.


Ahad lepas aku pegi beraya rumah nenek aku kat Hulu Langat. Mak aku buatkan nasik dagang Terengganu untuk nenek. Tua dah nenek aku ni, umur dia pun aku tak ingat berapa. Kaki dah tak kuat so naik kerusi roda. Tapi sekarang nampak sihat sket. Last time aku jumpa dia kat hospital masa dia operate kaki sebab jatuh. Kesian aku tengok. Ni je sorang nenek aku yang tinggal. Datuk aku dua2 belah mak & bapak aku tak sempat jumpa. Seronok aku tengok nenek suka jumpa cicit dia sebab dia tinggal kat rumah tu dengan makcik aku ngan anak dia sorang. Dulu ada maid Indon tapi budak tu lari pulok. So anak makcik aku ni la yang dok jaga dia sekarang. Sebak pulak rasa bila aku tulis pasal ni.


Takde mende aku nak citer pasal gambo kat atas ni. Aku ambik ni waktu pagi lepas aku balik keje malam. Aku lepak kat balkoni pastu nampak burung tu dok bertenggek kat atas tiang lampu depan rumah aku tu. So apalagi, bawak keluar D50 aku terus shoot sebelum dia blah. Burung spesis apa aku tatau tapi cantik sebab ada kaler biru & merah. Minggu ni aku sibuk organize gathering raya company aku. Nak buat 27hb ni kat BSN, Bangi. Aku kene take care PA system and organize live band. Barang sumer dah sewa & taruk kat plant. So tiap2 malam jamming praktis untuk performance nanti. Rasanya tak penah lagi jamming tiap2 malam camni. Free pulak tu, hehehe. Antara lagu yang nak perform nanti include Hati Emas (M Nasir), Kamelia (Sweet Charity), Apo Nak Dikato (Blues Gang) & Tak Mengapa (Nirwana). Ada 10 lagu nak kene prepare tapi maybe tak main semua sebab ada orang nak karaoke gak. Hopefully sumer ok nanti.

Bluedynno :: Macam tak sempat je nak abiskan puasa enam ni...
blogged by Bluedynno @ 1:29 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia