Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Lahabau ke?
Lahabau Update
Lahabau :: Sneak Preview
Pertandingan Rekacipta & Inovasi Melaka 2006
Sin Thai Studio :: The House
Gapo Dio Pulok :: Episod 1 - Semput
Blog facelift completed
Mass Update
Farra's Birthday Invitation
Makan-makan @ Brunsfield Riverview



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Tuesday, April 18, 2006
Educamp 2006

15 Apr baru ni, aku, Jusoh, Adri, Kak Aneeta & Siti Nurul pegi join lagi sekali Educamp 06 kat UTP. Kali ni budak2 SPM based on actual result. Kata boss ESU, ada 12,000 application untuk scholar Petronas tapi nak ambik cuma 100 untuk oversea program & 450 untuk UTP. Bayangkan la betapa fightnya diorang nak dapat scholar sekarang. Sesapa yang dah dapat tu pastu mensesiakan peluang, belajar malas & flung plak, memang tak patut la. Sabtu tu the whole aku kat UTP. Hari Ahad pagi dah boleh balik. So since time banyak lagi kitorang berjalan la apalagi. Mula2 pegi pekena cendol kat Batu Gajah. Pastu singgah Kellie's Castle plak sebab last time pegi tak dapat masuk sebab dah tutup. Amik gambar la puas2 sampai ke atas bumbung kitorang naik. Then proceed ke Gua Tempurung pulak. Carik info sket sebab nak pegi masuk lain kali. Pegi kali ni just lepak2 kat luar je sambil makan2. Abis kat situ kitorang ke Lata Kinjang sekali lagi tapi kali ni tak mandi sebab masing2 tak bawak proper attire & hari pun macam nak hujan. So just pegi amik2 gambar je & tengok orang lain mandi. On the way balik KL, singgah kat R&R Tapah beli jambu batu & mangga. Yang ni memang tak penah miss la kalau aku pegi ke Ipoh or tempat lain di Utara sana. Pegi kali ni satu kereta je sumbat 5 orang. Tu yang kecoh sket tu. Next Educamp insya allah in December, kalau boleh aku nak pegi lagi.


Insya Allah, 21 April ni aku akan ke China lagi. Pegi ke tempat yang sama aku pegi last time, Broad Town, Changsha, Hunan Province, PRC. Pegi dalam lebih kurang seminggu gak nak discuss pasal new modification yang diorang nak buat kat chiller kitorang kat sini. Kalau tak jadik jugak modification kali ni aku tak tau nak cakap apa dah. Masuk kali ni dah 5 kali diorang buat major modification, yang minor tu takyah kira la. Since 21 April tu besday aku, so aku plan nak celebrate besday aku with family a day earlier la. Simple2 je kot sebab gaji tak masuk lagi. Nak pegi China nie pun takde duit. Target nak beli DVD murah je kat sana. Yang ni takleh miss.

Bluedynno :: Sapa nak kirim DVD bagitau aku
blogged by Bluedynno @ 4:03 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia