Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Educamp 2006
Lahabau ke?
Lahabau Update
Lahabau :: Sneak Preview
Pertandingan Rekacipta & Inovasi Melaka 2006
Sin Thai Studio :: The House
Gapo Dio Pulok :: Episod 1 - Semput
Blog facelift completed
Mass Update
Farra's Birthday Invitation



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Thursday, April 27, 2006
Xie Xie Ni!!

First of all, thanx to all yang wish aku besday. Sorry sebab lambat update blog ni, kat China takleh access Blogger, tatau apesal sejak dari dulu lagi. One of the best besday gift aku dapat is this air ticket to China. Aku akan simpan sumer ni sebab ada date besday aku kat situ. Tapi jangan ingat aku pegi suka2, atas urusan company daaa. Sapa nak bagi aku tiket free. Yang aku pegi China baru ni masuk 4 time dah. First pegi Changsha ada Broad Technical/Service Engineer Training. Then pegi FAT chiller Sanyo kat Dalian. Before puasa last year pegi Changsha lagi, technical discussion on chiller problem & major modification. Baru ni pulak pegi Changsha lagi untuk technical discussion to finalized final modification. Boring jugak asyik pegi China je, masalahnye company aku takde business interest nak pegi tempat lain. For more pics aku kat China, boleh tengok kat Fotopage aku.


Besday aku tahun ni, Ija bagi aku perfume Truth by Calvin Klein. Bagus jugak sebab perfume aku yang lama dah abis. Memula dia cakap nak carik yang sama cam dulu gak tapi dah takde jual. So dia beli la yang ni sebab bau lebih kurang sama. Malam before aku fly ke China aku ajak satu family pegi makan kat Restoran F1 Seri Kembangan. Takde celebrate apa2 sangat pun just makan2 je. Duit pun tak masuk lagi time tu so takleh makan hebat2 sangat.


Masa kat China baru ni aku terjumpa rokok ni. Rokok menthol perisa oren. Sedap siot rasa, hidu camtu je pun dah bau oren. Susah nak dapat rokok ni, ada 2-3 tempat je yang jual. Aku nak beli satu katun pun takde. At last masa kat airport Guangzhou, aku jumpa kedai duty free jual rokok ni sekaton 90 yuan. Kalau beli sekotak je harganya 10 yuan, dalam RM4.70 la. Aku beli la sekaton nak bagi kawan2 rasa. Perisa lain pun ada macam epal and strawberry tapi aku tak beli la. Aku offer kat bos aku tapi dia tak suka, tak man enough katanya. Amaran oleh kerajaan Malaysia, merokok membahayakan kesihatan.

Bluedynno :: Ni neng bu neng hway shuo ying yu ma?
blogged by Bluedynno @ 5:24 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia