Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Farra Series :: An evening at the park
Kenapa aku hilang?
Nikon SB-600 Speedlight
Farra Series :: 15 months
Santai Ride
Farra Series :: 14 months
Xie Xie Ni!!
Educamp 2006
Lahabau ke?
Lahabau Update



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Wednesday, November 08, 2006
Bluedynno Returns
Lama.... memang lama.... aku rasa dekat 4 bulan lebih aku tak update blog aku ni. Nasib baik cyberspace kalau tak gerenti dah tumbuh lalang punye. Bukannya apa, Telekom la punye la susah nak sambung Streamyx kat rumah aku. Masa datang buat promo kat sini buat main sedap cakap bila register je dalam seminggu dah boleh online. Hampeh betul!!! Nasib baik aku tak register baru. Bila diorang call kata dah boleh online punya la aku bergegas pegi beli wireless router/modem konon nak hotspotskan rumah aku. Malas nak tarik cable panjang2 sebab line kat luar, pc kat dalam bilik. Bila connect je lampu ADSL tak berenti berkelip. Bila komplen diorang kata maybe port rosak pulak. Last2 lepas raya baru aku dapat online. Diorang tanya kenapa aku guna modem baru. Aku cakap modem lama blow kene kilat. Diorang kata kenapa tak tukar sebab package 77 aku ni modem lifetime warranty. Oooo kesah.... Aku pegi la tukar, dapat modem baru. Sebab dah ada 2 modem plak maka aku pun jual wireless modem/router tu then just beli wireless router je untuk sambung kat modem. So now, I'm back online and Insya Allah akan regularly update blog, check it out.


4 Nov baru ni company aku buat Majlis Hari raya kat Restoran Seri Melayu. Aku AJK lagi tahun ni, tahun lepas yang buat kat Pusat Latihan BSN Bangi tu. Patutnya aku handle pasal band performance tapi last minute CEO cancel band. Kenapa aku tak tau. So aku kene design banner and tolong orang beli hadiah untuk lucky draw and sukaneka. Shopping sakan aku, Jusoh & Aneeta kat Alamanda itu hari, abis kat 2 ribu gak. Tapi yang sedihnya masa majlis tu aku demam & sakit tekak. Takde selera langsung nak makan sebab sakit tekak nak telan. Just dapat makan laksa & nasi je sikit. Frust betul aku sebab makanan banyak & sedap2 plak tu. Punya la letih buat preparation dari bulan puasa lagi, alih2 tak dapat makan. Nasib la dapat lucky draw, terubat hati yang luka. Tapi yang tak bestnya kali ni sebab takde band, ramai budak2 bujang tak datang. Diorang ada provide lagu and tarian tradisional tapi buat apa. Tak puas hati betul aku tapi nak buat camana lagi dah CEO tak nak. Aku tau la kitorang perform bukan bagus sangat tapi just for the sake of nak enjoy and tengok member2 menyumbangkan lagu kat atas stage tu. Hopefully next year will be better.


Cuti sekolah ni dah ada 3 wedding jobs tapi 2 aku shoot untuk orang lain so dapat sikit je. Sesapa nak tengok sample & package yang aku offer boleh usha kat website rasmi Bluedynno, nak detail boleh jumpa & discuss. Sesapa ada member or sedara nak kawen ke, besday party ke apa ke boleh la bagitau ek.

Bluedynno :: Salam Aidilfitri, Maaf Zahir Batin
blogged by Bluedynno @ 11:06 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia