Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Bluedynno Returns
Farra Series :: An evening at the park
Kenapa aku hilang?
Nikon SB-600 Speedlight
Farra Series :: 15 months
Santai Ride
Farra Series :: 14 months
Xie Xie Ni!!
Educamp 2006
Lahabau ke?



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Monday, November 13, 2006
Patah Tumbuh Hilang Berganti

Semalam aku dapat SMS dari Kutub. Berita sedih, tak sanggup aku baca, macam tak percaya. Kawan aku Mohd Najib a.k.a. Busan telah kembali ke rahmatullah pada 31 Oktober 2006 jam 3 petang. Jenazah Allahyarham telah selamat dikebumikan di Taman Kosas. Allahyarham Najib adalah salah seorang dari batch member aku kat MCKK dulu. Arwah ni budak Idris, terkenal dengan skill bolasepaknya tapi tak berpeluang nak wakil koleq. Masa form 1 aku satu kelab bola ngan dia dalam liga form 1 sampai la aku ditransfer ke kelab lain. Arwah jugak adalah salah seorang ahli Black Hole masa form 3. Kitorang ada 10 orang, main wrestling pensel kat dalam kelas. Siap ada t-shirt group ni. Form 5 punya la jaki sampai ada fitnah mengatakan kitorang conteng gambar budak form 5, nyaris tak kene pukul. Lepas keluar koleq aku takde jumpa arwah langsung. Cuma sekali je jumpa masa Futsal Tournament MCOBA 2005 kat Sports Planet, Ampang. Tu pun just borak2 gitu je, tak tau pun dia sakit. Memang sukar menerima hakikat namun takdir Ilahi, Mohd Najib pergi dahulu menemuiNya. Semoga roh beliau dirahmati Allah dan ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman. Al-Fatihah.


Pada 10 November 2006 jam 6:37 petang, adik aku Jue telah selamat melahirkan seorang baby girl di Hospital Pakar Seremban. Aku tak sempat pegi hari Jumaat tu sebab keje so aku pegi hari Sabtu baru2 ni. Jue belum keluar hospital lagi. So ni anak sedara aku yang kedua, yang pertama abangnya nama Harith sekarang umur 2 tahun lebih. So bertambah lagi ahli keluarga aku, seronok mak bapak aku dapat cucu baru. Anak aku yang kedua?? Tunggu dulu la.... ada nanti baru bagitau. Aku pun tatau lagi apa nama baby Jue ni. Dah dapat sepasang dia, sorang laki sorang pompuan. Aku tak tido Seremban pun sebab kene balik, malam Sabtu tu ada gathering Raya 9195 kat KGSAAS. Nanti aku citer tapi pics dah ada kat Bluedynno Fotopage.



Bluedynno :: Best jugak kalau dapat baby boy pasni...
blogged by Bluedynno @ 11:07 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia