Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Farra bertindik
Labu Labi
Ducati Desmosedici RR
Red Army Invasion
Polini MotoGP 07, Sepang
Selamat Hari Raya Aidilfitri 1407H
Fatin Series :: 3 months old
BenQ Joybook S32W
Callus
Fatin 1st footage



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Monday, November 19, 2007
My First Awana Ride
Sabtu baru ni Abg Shahid sms aku, "Jom besok kita pegi breakfast kat Awana nak?". Aku dengan mata yang bercahaya terus setuju sebab tak penah lagi join bikers lain naik Awana. Asyik dok tengok pics diorang je kat online forum. Teringin nak pegi tapi takde geng plak sebab depa sumer tu hardcore, layan koner sampai berapi-api, jenis tak sayang motor punya. Aku belum sampai tahap tu lagi la. Aku cakap kat Abg Shahid nak pegi boleh tapi layan koner slow2 la sambil amik angin.
Aku meet up Abg Shahid kat depan Consist, Jalan Ulu Kelang. Kitorang gerak dari situ dalam pukul 8.30 pagi. Bawak rilek2 lalu ikut Ulu Yam, memang aku tak penah lalu jalan tu. Mula2 tu koner ok lagi. Makin tinggi koner makin tajam, memang best layan. Aku follow je belakang Abg Shahid sambil perhatikan jalan. Kitorang sampai kat Awana Genting lebih kurang pukul 9.05 camtu. Masa tu tak banyak bike sangat sebab diorang gerak lambat dari Mobil Selayang, meet up point diorang la tu. Masa tengah breakfast, baru la geng2 tu sampai. Dari bawah dah boleh dengar enjin diorang besit kat korner tu, memang mengancam abis. Seronok tengok big bikers gather ramai2 camni.
Mula tu kitorang sebelum balik nak naik Bukit Tinggi dulu. Tapi ada orang sound kata polis ada buat block tahan bikers. Samy tu punya pasal la ni. Aku dok risaukan no plet aku je. Sebab takut kene saman, kitorang terus balik je ikut Karak. Tapi sampai kat R&R Gombak, polis plak tahan kat situ. Kalut gak aku, tapi aku konfiden lesen aku idup lagi. Polis tu cek lesen, sengih2 sket then dapat lepas. After that kitorang terus balik, lebih kurang pukul 11 aku dah sampai rumah. Insya Allah, next time boleh pegi lagi, tunggu Buloh dapat moto dia.
blogged by Bluedynno @ 1:09 AM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia