Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Selamat Hari Raya Aidilfitri 1407H
Fatin Series :: 3 months old
BenQ Joybook S32W
Callus
Fatin 1st footage
Fractured Clavicle
Wan Nurfatin Irhamna
Farewell to TAA6262
My Honda CBR 600F4i
I'm back!!



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Tuesday, October 30, 2007
Polini MotoGP 07, Sepang
21 Oct 07 lepas, masa yang aku tunggu selama ni, bukan saja aku tapi mungkin bagi semua peminat superbike kat Malaysia. Tiket MotoGP ni aku dah siap2 beli awal2 sekali untuk Abg Shahid and Buloh. Malangnya si Buloh takde motor lagi so dia terpaksa tumpang aku. Tapi tak lama lagi dia akan ada sebiji sebab sekarang ni tengah semangat nak apply loan. Helmet pun dah beli, AGV ori tu. Cuma maybe MotoGP kat Sepang kali ni kureng meriah sket sebab dah tahu sapa world champ.

Moto yang datang memang banyak... dari kapchai hinggalah ke sebesar-besar superbike. Bukan je dari Malaysia tapi ada gak yang datang dari Thailand, Singapore & Indonesia. Seronok tengok bikers berkumpul ramai2 camni. Ada gak yang follow konvoi tapi aku ngan Abg Shahid solo je. Kitorang sampai awal, pegi shopping dulu. Aku beli bike shirt Ducati Stoner, untuk Ija pun ada satu. Member2 aku ada yang kirim shirt & cap. Yang tak syoknya aku tak berapa free nak shoot pics sebab kene bawak barang banyak. Cuaca memang cun, tak hujan, diorang kata ada bomoh hujan sudah kasik mandrem.... entah le.
Mula2 layan 125cc dulu, best gak. Pastu 250cc plak, yang ni Lorenzo la star dia. Next year dia akan join MotoGP team Yamaha sekali ngan Rossi. Masa ni ok lagi layan panning shot. Tapi bila time MotoGP haram apa tak dapat shoot... laju siot. Aku silap sebab duduk kat grand stand. Patutnye duduk kat K1 sebab kat situ ada 2 corner so motor slow sket. Next year aku plan nak dok situ, boleh shoot best sket. Abis je MotoGP aku terus ciao, tak tunggu for kategori lain. Ramai gak orang blah time tu, jam la gak jalan. Apa pun congrats to Casey Stoner for being the World Champ MotoGP 07. Next year boleh cuba lagi.
Macam biasa aku takkan lupa shoot awek2 cun kat trek ni. Tapi orang dah biasa sangat shoot pit girl so aku shoot penonton plak la. Banyak nak citer sebenarnya tapi malas..... tahun depan korang pegi tengok sendiri la kat Sepang. Support sket motorsport kat Malaysia ni.
blogged by Bluedynno @ 11:23 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia