Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Yang dapat, yang kena, yang disayang
Edisi Bosan
Salam from Kerteh!
Knight Rider 2008
Farra Warded
PJ1/WP GDC-MSB Handover
DIY Wireless Digital Alarm System
Awana Ride 20 Jan 08
Jalan2 KL Tower
Jalan2 Penang 85'



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Monday, April 21, 2008
It's been 30 precious years
Pada tarikh ini, 30 tahun dulu, Bluedynno telah pertama kali melihat dunia. Hari ini, aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izinnya aku masih lagi dapat melihat dunia dan membiarkan dunia melihat aku melalui blog ni. Bila dipikirkan balik rasa sekejap je 30 tahun. Aku puas hati ngan hidup aku sekarang, apa yang aku nak, aku dapat. Aku ada famili, masih lagi ada ibu bapa, ada kerja, ada moto dan ada rumah. Cukup untuk aku, bini aku dan anak2 aku. Sekurang-kurangnya jika ditakdirkan apa2 jadi kat aku, diorang ni still boleh hidup ngan sempurna.

"Ya Allah, aku mohon dariMu kebaikan dalam kehidupan ini dan segala kebaikan yang ada di dalamnya. Ya Allah, lindungilah aku dari keburukan kehidupan ini dan segala keburukan yang ada di dalamnya. Engkaulah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Amin Ya Rabbal Alamin."
blogged by Bluedynno @ 12:23 AM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia