Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Camping @ Raub
Giginya ada dua...
Naza, Iswara dan mereka...
Farra Series :: 10 Months Old
Petronas Educamp 2005
Raub Precamp
GDC Aidilfitri & Deepavali Gathering 2005
Gigi Gugu Gaga
Emak Bulan Syawal
Gitulah Raya



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Saturday, December 31, 2005
Trip to Melaka & Cameron Highland

28 Dec 05 yang lepas, masa aku bosan2 dok rumah, Ija ajak pegi jenjalan ke Melaka. Pagi2 lagi aku settlekan bill & apa2 bayaran yang patut, online je sebab malas nak pegi bank. Cuma aku bengang apesal ntah Streamyx rumah aku ni lembab nak mampus, ngalahkan dial-up. Aku dah komplen kat TM Net tapi sampai sekarang takde action lagi. Ni yang aku malas bayar bill ni... Ija call member kitorang, Norida Kasim, ajak balik sekali sebab dia orang Melaka, senang sket ajak jenjalan. Rumah dia kat Sungai Udang, dekat gile ngan Petronas Penapisan Melaka (PPM) jalan kaki boleh sampai. Ni program mengejut & balik hari so time tak banyak. Lepas lunch lepak kejap pastu pegi jenjalan kat Bandaraya Melaka. Hari hujan, sempat lepak kejap je kat Kota A Famosa. Kureng seronok, nak ambik gambo pun tak sempat. At last beli laksa then makan kat rumah. Malam lepas maghrib baru balik KL.


Esoknya, 29 Dec, buat gile pegi Cameron Highland pulak. Kebetulan memang aku tak keje, boleh la overnight kat sana. Kali ni bawak family la pulak sebab itu hari dah pegi ngan member. Orang tak ramai kali ni so hotel rate pun murah. Budget hotel aku dapat RM65 untuk 1 double bed & 1 single bed kat Tanah Rata. Kalau time aku pegi hari tu about 3 times mahal sebab peak rate. Kali ni sebab dah tau so aku plan betul2 nak pegi mana, pegi tempat yang menarik je.

Hari ni aku keje tapi malam ni aku ambik flight pegi Penang plak, Isnin baru balik. Family aku ngan parents aku dah drive dulu ke sana siang ni. Aku sampai malam karang. Celebrate new year kat Penang la tahun ni. Penang aku lepak rumah adik aku. Memang tak rehat lagi sejak aku balik camping itu hari. Blog & fotopage aku penuh ngan pics pegi jenjalan je nanti.

Apa azam tahun baru korang? Aku tiap2 tahun tak pernah ada azam. Member aku Norazam Aziz tu pun dah lama aku tak jumpa, ntah kat mana dia sekarang. Saye berazang nok kije rajing, kupul duit banyok nok gi mekoh.

Bluedynno :: Selamat Tahun Baru 2006!!!
blogged by Bluedynno @ 5:09 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia