Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Duyong Gas Complex
PPD Away Day 08
Hepi Besday Papa!
It's been 30 precious years
Yang dapat, yang kena, yang disayang
Edisi Bosan
Salam from Kerteh!
Knight Rider 2008
Farra Warded
PJ1/WP GDC-MSB Handover



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Saturday, May 24, 2008
Jalan2 Pantai Kemasik
Lama dah actually aku nak post topic ni tapi tak berkesempatan. Pantai Kemasik ni dekat je ngan rumah aku. Masih cantik, tak tercemar dengan pembangunan lain. Kalau korang dari KL nak Kerteh akan lalu pantai ni belah kanan korang. Saja je bawak famili aku melepak petang2 kat sana sambil aku shoot scenery kat pantai tu. Farra still takut lagi main ngan air. Fatin plak rilek je, seronok lagi ada. Fatin dah tumbuh gigi, 2 atas 1 bawah. Nampak lagi 2 batang belah atas macam baru nak tumbuh. Makin nakal sekarang ni, tak boleh duduk diam. Farra plak mulut makin petah bercakap. Macam orang tua sebab selalu duduk ngan nenek dia.

Baru2 ni masa aku balik rumah bapak aku kat KT, aku selongkar stor belakang rumah tu carik album lama2 aku masa kat koleq & UTP. Jumpa sumer sekali still dalam keadaan elok. Projek aku nak digitize pics tu and letak kat blog ni. Memang banyak pics sejak aku dari Form 1 sampai la aku grad kat UTP. So sesapa yang rasa penah amik gambar ngan aku, korang tunggu je la kemunculan pic korang kat blog ni. Aku akan buat slow2 sebab time pun takde, akan selang seli ngan current topics.

Glory... Glory.... Manchester United!!!!
blogged by Bluedynno @ 11:20 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia