Name: Bluedynno
Location: Putrajaya, Malaysia

When passion works with skill, expect a masterpiece

Blogger
Bluedynno Multimedia
Bluedynno Fotopages
Dynnobot
Intelicom Resources
Prystine Percheron :: MCKK 9195
Intense Paintball
Lelong.com
SiteKreator


Blogroll Me!


Jalan2 Pantai Kemasik
Duyong Gas Complex
PPD Away Day 08
Hepi Besday Papa!
It's been 30 precious years
Yang dapat, yang kena, yang disayang
Edisi Bosan
Salam from Kerteh!
Knight Rider 2008
Farra Warded



05 Jul 07 :: Besday Acik
10-11 Jul 07 :: Training @ KL
14 Jul 07 :: Besday Era
21 Jul 07 :: Anniversary Ma & Abah
21 Jul 07 :: Besday Abe Sham
21-22 Jul 07 :: Naza Bikers Charity Ride
25 Jul 07 :: Besday Jue


Wednesday, July 16, 2008
Fatin's 1st Besday
Pada 28 June baru ni, aku organize besday Fatin yang 1st kat McDonald's Kerteh. Actually besday dia 29 June tapi pada hari tu aku dah kene naik laut so terpaksa buat awal sehari. Tak ramai pun jemput orang sebab kat sini tak ramai geng macam kat KL dulu. Anyway meriah jugak la sebab semua bawak anak2 datang. Cuma yang tak bestnye kat McD ni tempat dia kecik sket kalau nak compare ngan kat A&W masa aku buat untuk Farra dulu. Kek tu beli kat Secret Recipe, Chocolate Indulgence favorite aku. Banyak jugak Fatin dapat hadiah, thanx to all yang datang. Sumer budak2 yang datang dapat party pack & Happy Meal sorang satu.

Sori la sebab lama tak update. Pertama sebab aku malas. Kedua sebab aku sibuk download movie sekarang. Puas hati la bayar untuk account Rapidshare pun & guna Internet Download Manager sebab laju gile bila download. Kalau kat rumah boleh dapat up to ~80kb/s. Banyak dah koleksi movie aku ni, yang baru2 pun ada, sumer dvd quality baik punye. Ketiga sebab tangan aku sakit lagi. Dah pegi check kat Klinik Rantau, siap x-ray tapi tulang ok. So doc recommend buat physioteraphy, tadi pegi 1st session, esok pegi lagi. Dah sebulan sakit ni, tapi semalam kurang sket lepas main dram masa jamming ngan Vellu and the gang kat Kerteh ni.

::Bluedynno - Berapa la agaknya bonus tahun ni... ::
blogged by Bluedynno @ 3:48 PM | 



Free shoutbox @ ShoutMix



dynno(s) online
Putrajaya, Malaysia

The WeatherPixie

eXTReMe Tracker


Powered by Blogger


Hits since 17 July 2005
Free Web Counter
Free Web Counter
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

ShoutMix!











Copyright © Bluedynno Multimedia